ZWROT
1. Preferowana forma zwrotu to przesyłka kurierska. Osobisty zwrot zakupionych produktów możliwy wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu ze sprzedającym terminu oraz godziny.
2. Numer telefonu dla kuriera, który należy podać w liście przewozowym nadając paczkę do nas to: +48 602 731 854.
3. Koszt wysyłki zwrotu leży po stronie Klientki/Klienta
4. Zwrot produktu można dokonać w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
5. Zwrot środków nastąpi w ciagu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
6. *Zwrotowi nie podlega:
– Produkt, który został zmontowany
– Produkt prefabrykowany, czyli wykonany pod indywidualne zamówienie klienta, tzn.:
Łóżeczko malowane farbą spoza oferowanej gamy kolorystycznej widniejącej przy wybranym modelu.
REKLAMACJA
1.Wszelkie zastrzeżenia prosimy zgłaszać wraz ze zdjęciami na adres:
tel. : 602-731-854
2. Reklamacja może zostać złożona z tytułu 24 miesięcznej gwarancji.
3. Reklamacje w przypadku wady technicznej powstałej w procesie produkcji oraz w przypadku braku elementów trzeba zgłosić w ciągu 10 dni od daty dostarczenia produktu. Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za wady po przekroczeniu tego terminu.
4. O przyjęciu reklamacji do realizacji przez Gwaranta Kupujący będzie powiadomiony mailowo w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
5. Podstawą rozpatrzenia przez Gwaranta zgłoszonej reklamacji jest posiadanie przez użytkownika wydanego przez producenta dokumentu zakupu.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE
1. Wady, uszkodzeń mechanicznych, braków ilościowych, które można było zauważyć przy dostawie.
2. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, montażu lub przetransportowywania we własnym zakresie.
3. Uszkodzenia powstałe w związku z nieprawidłową konserwacją mebli ( działania wilgoci, temperatury, wyłamane elementy ).
4. Uszkodzenia wynikłe z przeróbki lub naprawy mebli wykonane przez Kupującego lub na jego zlecenie. Towary wykonywane. pod specjalne zamówienie klienta nie podlegają zwrotom.
5. Zmiany koloru powodowane utlenieniem i nasłonecznieniem, w przypadku mebli białych istnieje możliwość odbarwień powodowanych naturalną strukturą drewna (zmiana barwy, sęków) .
6. Wad związanych ze złym przechowywaniem tj. zła temperatura, wilgotność, bądź konserwacja nieodpowiednimi specyfikami.
7. Kiedy powodem obniżenia ceny jest wada towaru, o której wiadome było w momencie zakupu nie można zgłaszać reklamacji. w stosunku do tej wady, na którą została udzielona obniżka ceny.
8. Różnice w wyglądzie mebli mogą wynikać z ustawień komputera.
9. Różnice w kolorach, układzie sęków i słojów nie mogą być reklamowane.
10. Sęki są charakterystyczną cechą tego tworzywa naturalnego i nie są powodem do reklamacji.
11. Naturalne „skazy” oraz sęki występujące w strukturze drewna celowo zachowane w procesie tworzenia mebli podkreślają ich autentyczność i naturalne atuty.
12. Elementy niewidoczne takie jak: stelaż, dna szuflad, deska podtrzymująca stelaż itp. nie są malowane tak jak pozostała część łóżka.
14. Wszelkie śruby, a także wkręty proszę wkręcać delikatnie i powoli, w celu uniknięcia pęknięć.
15. ELEMENTY ZMIENNE W PROJEKCIE TJ. część ponad częścią podstawową tzw. “łóżko Classic”
- czyli część górnej zabudowy etc. – nie należą do konstrukcji łóżka, dlatego należy obchodzić się z nimi w sposób delikaty tzn. nie wieszać ciężkich przedmiotów, nie huśtać się.
Zasady użytkowania mebli:
1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem.
2. Meble należy użytkować w pomieszczeniach zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami atmosferycznymi.
3. Należy unikać kontaktu polakierowanych powierzchni z wysokimi temperaturami, rozpuszczalnikami, środkami chemicznymi. Czynniki te mogą wpłynąć na uszkodzenie powłoki lakierowanej objawiającej się w postaci odbarwień i zmatowień.
Zasady konserwacji mebli:
1.Meble należy czyścić suchą lub lekko wilgotną, miękką tkaniną, po czym należy powierzchnie czyszczone wytrzeć do sucha.
2.Producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powłok lakierniczych spowodowanych użyciem środków chemicznych. Dopuszcza się stosowanie środków czyszczących dostępnych w handlu, pod warunkiem wcześniejszego sprawdzenia powłok lakierniczych w miejscach niewidocznych.